2 Nisan 2013 Salı



Meşhur GTA Sand Andreas 'ı anlatmaya gerek olmadığını düşünüyorum.4-5 yıl önce çok sıkı oynayıcısıydım.Kendi mahallemden bile iyi biliyordum neredeyse, ancak artık sarmamaya başladı.Ve gta 5 in çıkmasıyla popülerliği düştü.Fakat halen indirecekler olacaktır.Fazla uzatmayalım ve linklerimizi verelim.

Minimal System:
* 1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
* 256MB of RAM
* 8x DVD-ROM Drive
* 3.6 GB of free space for a minimal install
* 64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers
* DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
* Keyboard & Mouse


GTA San Andreas Rip indir ; Tıklayınız

5 yorum :

  1. süper çalışıyor ama bir sorunu var ekran ayarı bir türlü büyümüyor wimdows 98 me yaptım kaydetiim yine olmadı işletim sistemi win8

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hocam, öncelikle win 8 ayarlarından pcnizin çözünürlüğüne uyumlu yapın.Genişlik ve yükseklik ayarları vs. Daha sonra oyuna girip aynı ayarı seçerseniz tam ekran olacaktır.

      Sil
  2. 600 mb sıkıştırmışsın o yüzdn kolay olcak indirmemiz :)saol

    YanıtlaSil
  3. xp de kurdum sorun yok helal hadi az araba çalalım :)

    YanıtlaSil