19 Ağustos 2014 Salı


Fifa 2014 Full İndir Tek Link Sorunsuz ve Güncel
 Konami'nin medyada en ilgi çeken FOX adlı yeni oyun motoru tanıttıktan sonra Pes'e olan ilgi baya bir yoğunlaştı.Fakat EA Sports bunun altında kalmayıp bomba gibi haberlerle yüzümüzü güldürmeyi başardı. Fifa 14 beklenilenin aksine bomba gibi geldi. Özellikle top kontrolü, görünüş, grafik açısından on numara bir oyundur. Fifa 14, 13'e göre biraz daha iyi sanki. Ya da bilemiyorum artık aynısı da olabilir bizi kazıklamış olabilirler :) Hayır canım işin şakası tabi orası. 

Fifa 2014 artık eski fifa oyunlarına bin basacak kalitede bir oyun olmuş. Çünkü gerçekçiliği çok çok güzel yapabilmişler. Gerçek bir maç izlermiş gibi fifa 14 izleyebiliyorum neredeyse. Bir resim koydum bakın ondan sonra da indirin oyunu gitsin. Bol bol oynamanızı dilerim :) iyi oyunlar dileriz!


Fifa 14 Full İndir ; TIKLAYINIZ !

Özellikle şu resime bakar mısınız, gerçekçilik derseniz fifa 14 akıllara gelirr :)



3 yorum :

  1. oynadıkça ısındığım oyun. o kadar çok oynadım ki kol yüzünden sol elimin vezir parmağında ufak bir şişlik oluştu.paslar gereğinden fazla iyi, savunma kötü, sırtı dönük yada yavaşça top sürükleyen adamdan topu kapmak işkence, sol bekten sağ açığa uzun yada sağ bekten sol açığa uzun havadan verilen ara pası direkt takımı gol pozisyonuna sokuyor, şutlar gayet iyi, kornerlerin gol olma olasılığı gerçeğe göre bir tık daha yüksek. gerçekçilik beklenen bir oyun ve hakkı verilmiş diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. psikolojikmidir nedir anlamadım ama oyunun en iyi oyuncularından fifa 2014 ultimate team takımı oluşturdum. galibiyet serisi yakalayamıyorum. ama güçsüz bir takım kuruyorum sıradan gold oyuncular ile, bildiğin takım harikalar yaratıyor.ya oyunda acayiplik var bu konuda. ya da psikolojik olarak güçlü takıma sahip oyuncu karşısındakinin oyuncuları küçümseyip ne de olsa yenecem havasıyla oynuyor kaybediyor. aynı şekilde güçsüz oyuncu da eyvah bu çok güçlü diyerek daha fazla konsantre oluyor maça.

    YanıtlaSil
  3. oyundan zevk almak için online olarak min seviyede oynanması gerekiyor. fifa 14'ün orta-kafa-gol'e yatkınlığından dolayı millet öyle coşmuş ki gördüğüm bir adamın tek oyun planı topu bekine atmak sonra taç çizgisinden orta açacak noktaya gelene kadar yardırmaktı. gerçi bu tipteki adamları yenmek, attığınız golleri onlarca açıdan izletmek de zevkli oluyor ama karşınıza çıkan oyuncuların çoğunluğu zevk almaktan ziyade sırf kazanıp puan toplamak isteyen tipler olunca multiplayer'dan bir nebze soğuyorsunuz. iki tane kafayla gol atıp 2-0a ulaşınca sırf farklılık olsun diye feyk atıp içeri kateden, special moves'u oyuna monte etmeye çalışan bir oyuncu olarak fifa 14 multiplayer kitlesini kınıyorum.

    YanıtlaSil